Hoewel pensioen misschien pas echt relevant is vanaf 65, 66, 67 jaar nemen mensen gedurende hun leven beslissingen die direct invloed hebben op hun pensioensituatie. Bijvoorbeeld wanneer iemand een huis koopt, een sabbatical neemt of in het huwelijksbootje stapt.
De respons op de mailing lag ruim boven de 25%. Een dikke score, gezien de gemiddelde direct mailing in de pensioenbranche tussen de 2 en 5% scoort.
Rondom de pensioen3daagse hebben alle respondenten een gepersonaliseerde animatie ontvangen in hun mailbox (supernerdy HTML5, dus ongeacht je browser of device: it just works).
Deze animatie is afgestemd op naam en droom van de deelnemer en deze wordt afgesloten met een persoonlijke checklist. Zo weten deelnemers wat ze moeten doen om het heft in eigen hand te nemen.
Dankzij de goede resultaten en de positieve reacties van deelnemers heeft PWRI besloten deze campagne op korte termijn uit te rollen naar alle 100.000 (oud-)deelnemers.
Meer weten?
Wil je meer weten over ons werk, hoe we het aanpakken en/of wil je gewoon iets kwijt? We zijn dol op digitale post, dus leef je uit.